
Serviciul Eliberare a Actelor de Identitate Hâncești vă informează că prin Hotărârea Comisiei Electorale Centrale nr. 4124 din 25.08.2020 cu privire la responsabilitățile suplimentare ale unor autorități ale APL Centrale, ale APL locale, precum și ale unor instituții, ce țin de asigurarea desfășurării în bune condiții a alegerilor Președintelui RM din 01 noiembrie 2020, pentru Agenția Servicii Publice au fost stabilite responsabilități suplimentare conform domeniilor de activitate, referitoare la actualizarea datelor despre cetățeni în Registrul de Stat al Populației și eliberarea actelor de identitate necesare pentru participare la scrutinul electoral.
În acest context, persoanele cu vârsta de 18 ani, care nu dispun de acte de identitate sau actele de identitate ale cărora sunt nevalabile sau necesită a fi înregistrate la domiciliu și/ sau reședință temporară, pot beneficia de asistență consultativă și suport informațional referitor la condițiile și procedura de eliberare a actelor de identitate, cu respectarea cadrului normativ din domeniul protecției datelor cu caracter personal.
Pentru detalii și informații suplimentare, puteți contacta următorul nr. de tel: 026921108.
Programul de lucru: marți- sâmbătă, între orele 8:00- 17:00.