Primăria c. Cărpineni, cu sediul în s. Cărpineni, str. Independenței 54, anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de contabil șef, pentru perioadă nedeterminată.
Scopul general al funcției: Îndeplinirea sarcinilor şi atribuţiilor contabilului şef, în conformitate cu Legea contabilităţii 113 din 27.04.2007, Ordinul Ministerului Finanţelor nr.216 din 28.12.2015 cu privire Ia aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidenţa contabilă şi raportarea financiară în sistemul bugetar.
Sarcinile de bază:
- Asigurarea aplicării standardelor de contabilitate în conformitate cu normele metodologice şi organizarea evidenţei utilizării mijloacelor conform destinaţiei în limitele bugetare precum şi asupra integrităţii resurselor băneşti cu asigurarea controlului asupra legalităţii operaţionale efectuate;
- Asigurarea evidenţei cantitative şi valorice a patrimoniului localității, a bunurilor publice din domeniul public şi privat, cu monitorizarea conformă a circulaţiei lor şi a valorilor materiale respective, inclusiv a instituţiilor din subordine;
- Coordonarea activităţii contabilităţii centralizate cu asigurarea unui management eficient, stabilirea cerinţelor normelor contabile şi de raportare financiară în instituţie, elaborarea planului ei de lucru, stabilirea atribuţiilor de serviciu şi a responsabilităţilor lucrătorilor contabilităţii.
Condițiile de participare la concurs:
Condiții de bază pentru candidat / candidată:
- deține cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba de stat şi alte limbi oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
- nu are vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privat / privată de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice:
Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice/ finanţe sau contabilitate; superioare sau superioare incomplete în alte domenii.
Experienţă profesională: minim 1 an în cadrul autorității publice locale sau 3 ani activitate;
Cunoştinţe:
- Limba de stat, cunoașterea limbilor de circulație internațională constituie avantaj;
- Cunoștințe generale a regulilor procedurale și condițiilor referitor la serviciile publice acordate de primărie, a actelor permisive și confirmative eliberate de primărie;
- Cunoștințe avansate de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet;
- Cunoașterea și respectarea normelor legale de drept administrativ;
- Cunoașterea programului 1C.
Abilităţi: avansate de comunicare, de lucru cu informația, organizare, elaborare a documentelor, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine, soluționare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/ Comportamente:
- respect față de oameni, spirit de inițiativă, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistență la efort și stres, tendință spre dezvoltare profesională continuă;
- ținută vestimentară în procesul exercitării funcției;
- respectarea normelor deontologice profesionale;
- evitarea conflictului de interese;
- sporirea competenței sale profesionale.
Persoanele interesate pot depune dosarul personal sau prin poştă (sat. Cărpineni, str. Independenței 54)/ prin e-mail (primaria.carpineni@gmail.com).
Dosarul de concurs care trebuie să conțină:
- Curriculum vitae;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/ sau de specializare sau certificat de studii, după caz;
- copia carnetului de muncă (după caz);
- certificatul medical, după caz;
- declarație pe proprie răspundere despre lipsa antecedentelor penale.
Data limită până la care poate fi depus dosarul de concurs – 29 aprilie 2022, ora 17:00. Telefon- 0269 26019; e-mail- primaria.carpineni@gmail.com. Data concursului va fi anunțată suplimentar.