Anunț de recrutare și selecție a funcțiilor în afara organigramei pentru implementarea...

Anunț de recrutare și selecție a funcțiilor în afara organigramei pentru implementarea proiectului „Sporirea gradului de integrare socială și economică a refugiaților prin crearea serviciului comunitar „Centrul de Integrare pentru Refugiați””

177
DISTRIBUIȚI

Primăria comunei Cărpineni organizează concurs în data de 07.08.2023 pentru ocuparea funcției vacante în afara organigramei de manager pentru implementarea proiectului „Sporirea gradului de integrare socială și economică a refugiaților prin crearea serviciului comunitar „Centrul de Integrare pentru Refugiați”, finanțat din fonduri europene nerambursabile prin intermediul Inițiativei „Primarii pentru creștere economică”.

Concursul se desfășoară conform calendarului de mai jos:

Nr. ActivitateaTermenul
1.Publicarea anunțului de recrutare și selecție29.07.2023
2.Depunerea dosarelor de candidatură31.07.2023- 04.08.2023
3.Selecția administrativă a dosarelor 07.08.2023
6.Interviul07.08.2023
7.Afișarea rezultatelor07.08.2023
8.Depunerea contestațiilor privind rezultatele interviului07.08.2023- 08.08.2023
9.Comunicarea rezultatelor finale, după contestații 09.08.2023

 

Condiții generale pentru participarea la concurs pentru potențialii candidați:

  1. are cetățenia RM;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează;
  6. îndeplinește condițiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului afișat la concurs;
  7. nu a fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condițiile specifice pentru postul vacant sunt enumerate mai jos:

Denumirea postuluiManager proiect
Nivelul postuluiManagerial
Scopul generalCoordonarea și monitorizarea activităților proiectului
Condiții specifice pentru locul de muncăCel puțin un an de experiență pe poziții similare
Studii necesare pentru locul de muncăSuperioare
InstruireNu este cazul
Competențe informaticeMicrosoft Office; Internet Explorer/ Chrome; aplicații de E-mail/ Adobe/ Acrobat Reader
LimbiEngleza (nivel A); Rusa
Experiența în muncăCel puțin 3 ani
Abilități ceruteAbilități de planificare și organizare, comunicare, relaționare interpersonală
Cerințe specificeExperiență în management, coordonare și organizare
Responsabilități–       Coordonează și monitorizează activitățile de implementare a proiectului;

–       Monitorizează în timp real progresele realizate și problemele și oferă un plan de acțiune adecvat pentru rezolvarea acestora;

–       Verifică feedback-ul de la grupul țintă și propune măsuri de îmbunătățire a acțiunilor proiectului;

–       Colaborează cu membrii echipei de implementare și cu partenerii pentru realizarea activităților proiectului;

–       Coordonează echipa de proiect în procesul de achiziție, în elaborarea diverselor proceduri de lucru, planuri de implementare și rapoarte tehnico-financiare, cu respectarea contractului de grant;

–       Asigură fluxul de informații în cadrul echipei de proiect și către diverși factori interesați, organizează întâlniri periodice ale echipei de proiect;

–       Gestionează resursele umane și materiale în funcție de nevoile proiectului;

–       Coordonează orice alte activități care au legătură directă cu proiectul și sunt necesare pentru îndeplinirea indicatorilor proiectului;

–       Asigură confidențialitatea datelor și informațiilor, în conformitate cu legislația în vigoare;

–       Răspunde în fața consiliului local și a primarului comunei pentru implementarea proiectului.

 

Acte necesare pentru participarea la concurs:

  1. Cerere de înscriere în procesul de recrutare și selecție (Formularul anexă la anunț);
  2. CV, datat și semnat pe fiecare pagină, în format Europass, în care să se menționeze proiectul și postul vizat de candidat;
  3. copii conform cu originalul a actului de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea, potrivit legii (originalele sunt necesare pentru certificare);
  4. copii conform cu originalul ale actelor de studii;
  5. copii conform cu originalul ale unor adeverințe / diplome / certificate care atestă efectuarea unor specializări, originale (originalele sunt necesare pentru certificare);
  6. documente justificative care atestă vechimea în muncă și/ sau în specialitatea studiilor, respectiv care să ateste experiența profesională specifică necesară pentru ocuparea postului (ex. adeverințe privind vechimea în muncă și în specialitatea studiilor, contracte de muncă, fișe de post, recomandări, etc.), copii conform cu originalul (originalele sunt necesare pentru certificare);
  7. declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  8. declarație de disponibilitate privind timpul alocat.

Lipsa documentelor, neconcordanta între informațiile din dosar și documentele solicitate candidaților, depunerea acestora la altă adresă decât cea indicată în anunț sau după termenul limită precizat, atrag automat respingerea dosarului candidatului.

formular de participare la concurs